Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2009 20:53 - Него аз обичам...
Автор: galete Категория: Поезия   
Прочетен: 779 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 13.03.2010 21:52


Разбери, ти си вторият за мен,
него аз обичам ден след ден!
Какво от това, че с теб съм била,
за него аз съм единствена!
Не теб, а него обичам само,
утехата ми е неговото рамо!
Не ме поглеждай-не ми е нужно,
той ми дава всичко!

image

Прости ми, че с него съм сега
и обичам с него да се събуждам сутринта!
Прости ми, че те забравих аз
и не спирам да мисля за него нито час!
Прости ми, че от теб е по-добър
и искам него до живот!

image

Мислиш все за нея,
да я забравиш аз копнея!
Обичам те, нима не знаеш,
с погледа ми си играеш!
Всеки жест в теб следя,
от нея пак намирам аз следa!
В сърцето ти е тя
от дълги времена!
За отмъщение ли с мен остана
или защото вярваш в моята поправа?
Не искам никой друг,
не съм ти правила напук!
Но разбери, че ме боли,
когато гледаш в нея ти!
Ако има нещо ми кажи
или в обратното се докажи!

image

Много неща не знаеш,
а искаш с мен да си играеш!
Как хубаво ти беше,
когато ме...!
За днес ще остана,
но утре ще си вървя!
Вратата ще отворя,
а после с трясък ще я затворя!
В ушите ти да кънти:
"По дяволите, върви!".
Без мен си нищо,
сам признаваш всичко!
Ще можеш ли да ме оставиш?
Гордостта си дали ще забравиш?


Тагове:   обичам,   Него,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: galete
Категория: Поезия
Прочетен: 21961
Постинги: 10
Коментари: 7
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930